Jäsenyys

Yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi tai kannattavaksi jäseneksi voi päästä varusmiespalveluksen suorittanut henkilö tai henkilö, jonka yhdistyksen johtokunta jäseneksi hyväksyy.

Yhdistykseen voi päästä lahjoittajana tai kannattajajäsenenä myös henkilö tai oikeuskelpoinen yhteisö, jonka johtokunta sellaiseksi hyväksyy. Lahjoittaja- ja kannattajajäsenillä ei ole äänioikeutta yhdistyksen  kokouksissa.

Ote yhdistyksen säännöistä:

4 §

Jäsenyyttä koskevat määräykset

Yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi tai kannattavaksi jäseneksi voi päästä varusmiespalveluksen suorittanut henkilö tai henkilö, jonka yhdistyksen johtokunta jäseneksi hyväksyy. Yhdistykseen voi päästä lahjoittajana tai kannattajajäsenenä myös henkilö tai oikeuskelpoinen yhteisö, jonka johtokunta sellaiseksi hyväksyy. Lahjoittaja- ja kannattajajäsenillä ei ole äänioikeutta yhdistyksen kokouksissa.

Yhdistyksemme varsinaisen jäsenen jäsenmaksu vuodelle 2020 on 48€. Jäsenmaksu koostuu seuraavista osista.

Reserviläisliitton osuus: 14,50 €
Reserviläispiirin osuus: 10,00 €
Yhdistyksen osuus: 11,00 €
Reserviläinen -lehti: 8,50 €
Etelä-Hämeen Ilves -lehti: 4,00 €

Yhdistyksen jäseneksi tullaan liittymällä Reserviläisliittoon.

Liity Reserviläisliiton jäseneksi

1. Täyttäessäsi lomaketta valitse kolmannella välilehdellä yhdistykseksi HÄMEENLINNAN RESERVILÄISET – ALIUPSEERIT RY.
  1. Yhdistyksen johtokunta käsittelee Reserviläisliiton jäsenhakemuksesi ja hyväksyy tai hylkää sen. Mikäli hylkäävää ilmoitusta ei tule, jäsenyys katsotaan hyväksytyksi ja asianomaiselle henkilölle lähetetään jäsenmaksulasku.