Jäsenyys

Yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi jäseneksi voi hakeutua varusmiespalveluksen suorittanut henkilö tai muutoin maanpuolustuksesta ja reserviläistoiminnasta kiinnostunut henkilö, jonka yhdistyksen johtokunta jäseneksi hyväksyy.

Ote yhdistyksen säännöistä: 4 § Jäsenyyttä koskevat määräykset

Yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi tai kannattavaksi jäseneksi voi päästä varusmiespalveluksen suorittanut henkilö tai henkilö, jonka yhdistyksen johtokunta jäseneksi hyväksyy. Yhdistykseen voi päästä lahjoittajana tai kannattajajäsenenä myös henkilö tai oikeuskelpoinen yhteisö, jonka johtokunta sellaiseksi hyväksyy. Lahjoittaja- ja kannattajajäsenillä ei ole äänioikeutta yhdistyksen kokouksissa.

Yhdistyksemme varsinaisen jäsenen jäsenmaksu vuodelle 2023 on 48,50€. Jäsenmaksu jakaantuu seuraavasti:

• Reserviläisliiton osuus 14,50€
    • Reserviläinen -lehti 8,50€
  • Etelä-Hämeen Reseriviläispiiri ry:n osuus 10€
    • Etelä-Hämeen Ilves -lehti 4,50€
  • Hämeenlinnan Reserviläiset-Aliupseerit ry:n osuus 11€

Yhdistyksen jäseneksi tullaan liittymällä Reserviläisliittoon. Jäsenhakemuksen voit tehdä allaolevasta linkistä.

Liity jäseneksi

Täyttäessäsi lomaketta valitse kolmannella välilehdellä yhdistykseksi HÄMEENLINNAN RESERVILÄISET – ALIUPSEERIT RY.

Yhdistyksen johtokunta käsittelee Reserviläisliiton jäsenhakemuksesi ja hyväksyy tai hylkää sen. Mikäli hylkäävää ilmoitusta ei tule, jäsenyys katsotaan hyväksytyksi ja asianomaiselle henkilölle lähetetään jäsenmaksulasku.